Monday 18 February 2013

Harun Bantai Kenyataan Kapal Selam...



KUALA TERENGGANU 18 Feb. - Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib mengecam Pengerusi DAP, Karpal Singh yang dilihat memperkecilkan peranan Majlis Syura Ulama Pas dengan menganggap majlis itu hanya bersifat minoriti dalam parti sekutunya itu.

Sambil menyifatkan Karpal sebagai 'tidak tahu apa-apa' tentang Pas dan 'kehabisan modal', beliau menegaskan, Majlis Syura Ulama Pas berada di kedudukan tertinggi sekali gus mempunyai kuasa lebih besar dalam membuat sebarang ketetapan atau keputusan parti.

Pada masa sama, jelasnya, Majlis Syura Ulama juga merupakan pemegang polisi atau dasar parti dan peranan pentingnya itu tidak boleh dipertikaikan dan mesti dihormati.

"Karpal tak tahu apa-apa dalam parti Pas sebab dia orang luar. Dalam Pas, Majlis Syura Ulama lebih tinggi kuasanya malah merupakan pemegang polisi atau pun dasar parti.

Sumber: KLIK SINI


Ulasan MKG:

Di manakah kekuatan PR??? 1 Parti saling bertelagah... PRU13 semakin hampir, UMNO terus memperkukuhkan jentera, sebaliknya PR semakin huru-hara... Dah macam tarik tali pula.. Masing-masing mendongak ke langit, tak lama lagi berpecah belah, bila dah berpecah belah, elok sangat dah campak ke laut untuk buat TONGKANG PECAH... ade gak faedahnya...

Bagi puak PR, tepuk dada tanya selera, 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...